ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

dilluns, 4 d’octubre del 2010

04/10/2010 Processó dels Monjos via: Perfil Logarítmic

L1: Joaquim Llòria
L2: Joan Prunera
L3: Joan Prunera
L4: Joaquim Llòria

Aquest diumenge, quedo amb en Joan per fer aquesta via que encara no ha fet i a mi em va agradar força malgrat alguns trams amb roca discreta.

Per esmorzar, anem al refugi de Santa Cecilia i ho trobem a petar de gent. Es veu que hi havia alguna trobada al monestir.

Veig que la p.. cabra avui no hi és (Veure la meva anterior piada d'aquesta via).

30/05/2010 Processo dels Monjos, via: Perfil Logarítmic.

Malgrat que ja hi havia estat, em va costar una mica trobar la cornisa per arribar a peu de via.

L1 V, 5 spits, 1 clau, 1 pont de roca, 35m.
Començo amb un mur bastant vertical V- IV+ i a l'alçada del pont de roca V. continua amb passos de IV IV+ fins després de passar les savines i el pitó, llavors la paret s'ajeu amb passos de III II però tot està més trencat.

La reunió és molt còmoda.

Joan arribant a la R1
L2 IV+, 4 spits, 40m.
Comença en Joan. La roca en aquest llarg, és una mica discreta i es tenen d'escollir les preses que son bastant bones.
La dificultat es mantinguda entre IV, IV+(al llavi) i III.

Passat el llavi, en Joan va posar un friend del 1/2 en una fissureta que li va quedar molt bé ja que l'altre spit queda una mica lluny.

Joan fent el segon llarg.
Jo arribant a la R2

A la R2
L3 IV, 2 spits, 1 clau, 30m.
Aquest llarg també el fa en Joan. En comptes de sortir flanquejant una mica a l'esquerra, surt recte a munt amb tendència a l'esquerra a xapar el primer spit. Aquesta variant (IV) és una mica més senzilla que l'original (IV+). La roca és molt bona.

La reunió es fa a peu pla a una savina.
 Joan al tercer llarg
L4 V, 1 spit, 15m.
Aquest llarg el faig jo. Comença amb una placa de III fins a una repisa des de la que es pot xapar l'únic spit de la tirada i d'aquí recte amunt.

Munto la reunió cimera a una savina.
Jo al quart llarg

Baixada:
Hi ha una petita savina al mateix cim al Sud-Oest. Té unes bagues amb un mallón petit.

Fer el ràpel de uns 25m fins a un coll i des de el coll baixem fins que trobem el camí amb fites de la canal dels llorers que el agafem cap a dalt fins arribar al camí de Gorros.

Fins un altre.

Quimet

1. Enhorabona Joan, en tinc un molt bon record d'aquesta via, que vaig fer sol. Les vistes del cin son molt guapes.
    Salut

2. Hola Mingo,

Es una via que, a pesar de la p.. cabra de la primera vegada que vaig anar, a mi també m'agradat molt.
    Tal i com dius, les vistes des del cim son molt maques.

la veritat és que la zona de la plantació, per a mi era una desconeguda i m'està agradant bastant.

Salutacions

Quimet

3. Ostres perdona, es que tan tu com en Joan Prunera teniu un format semblant de pàgina. Quimet a la Plantació hi ha vies molt maques. La Infinity , no sé si l'has feta, està molt ben equipada i està força bé, la del Caçador de Mamuts tb és de l'estil, en fi n'hi ha moltes.

4. Hola Mingo,

No has de disculpar-te de res.

Al blog d'en Joan i al meu, trobaràs la majoria de vegades les mateixes vies perquè som companys habituals de cordada. Ens uneix una molt bona amistat i no m'ha molestat gens ni mica la teva confusió.

Doncs si, la Infinity la vàrem fer el 7/11/2010. Érem dues cordades, una cordada érem en Joan Prunera i jo i l'altre cordada eren en Guillem Àrias i en Joan Marc Griñán.

El que passa és que se m'ha acumulat la feina i estic posant les piulades que tinc endarrerides i encara no he posat la de Infinity. Pots veure-la al blog d'en Joan.

M'apunto la del Caçador de Mamuts a la llista i ara que en Joan té la guia de la Plantació (jo també penso comprar-la) mirarem de conèixer més aquest indret.