ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

divendres, 7 d’octubre del 2011

02/10/2011 La Paparra. Via Balbino López Méndez

L1-L5: Joaquim Llòria

La meva filla Angélique i el seu xicot Míguel tenen ganes de fer alguna grimpadeta i quedem per sortir diumenge.
Val a dir que encara em fa una mica de mal una pedrada que vaig rebre al taló esquerre la setmana passada.

En un principi, tenia pensat portar-los a fer la via Joan Marc al Gorro Frigi però he pensat que aquesta via tindria més ambient.

Com que també ha vingut la meva dona Roselyne, hem pujat tots fins el Mirador de Bellavista i hem donat bona compta dels entrepans que portàvem. Després de fer el mos, hem agafat el camí fins passar el Fus i a la esquerra hem vist la fita que marca el camí fins arribar a la canal fastigosa. A la Roselyne l'he convençut que no pugés la canal i que tornés al mirador per admirar les nostres proeses.

Pujant per la canal, et trobes fàcilment el primer parabolt groc que marca l'inici de la via

L1 II, III, 5 parabolts, 35m.
Començo pujant per unes rampes fàcils encara que amb la roca una mica discreta fins arribar a una canal que travessarem i continuarem fins una canal i després feixa de terra i vegetació a on trobarem la R1
Desprès, pugen la Angélique i el Míguel sense problemes tot i que la roca discreta els hi va fer mirar d'on s'agafaven.

L2 III, IV, IV+, III, 11 parabolts, 35m.
Començo pujant per placa fàcil amb bona roca fins arribar a uns passos més macos (IV+) i un flanqueig a la dreta (IV+). Després continua recte amunt però amb una entrada a la R2 una mica delicada per la roca.
La Angélique i el Míguel, varen pujar bastant bé fins arribar al flanqueig. Al veure que la corda venia de la dreta i no de dalt, no els va "molar" gaire però ho van passar bé (pot ser amb el cul una mica apretat je, je, je).


Angélique i Míguel a la R1

Angélique i Míguel a la R2
L3 III, II, 4 parabolts, 18m.
Començo amb una sortida una mica vertical però fàcil (III) i després molt fàcil (II) fins la R3. Encara que podia haver-me saltat la reunió, la vaig fer per no perdre de vista a la Angélique i al Míguel.
Després d'haver fet el L2, aquest llarg ho varen passar sense cap problema.

Roselyne veient l'espectacle
Angélique i Míguel fent el L3

Jo disfrutant veient-los
L4 III, 5 parabolts, 25m.
Començo la tirada amb la mateixa tònica del llarg anterior però una mica més llarg.
la Angélique i al Míguel, aquest llarg també ho varen passar sense cap problema.

Jo a la R4 assegurant-los
Míguel arribant a la R4
Foto des del mòbil de la Roselyne del L4
L5 III, V(A0), III, 6 parabolts, 20m.
Començo sortint de la reunió per l'esquerra bastant fàcilment fins arribar a sota del resalt. He sortit per l'esquerra perquè la Angélique i el Míguel no es mengessin el tarro només sortir de la reunió i d'aquesta manera, arribessin millor a sota del resalt.

Em varen agradar bastant els passos de V. vaig deixar posats els estreps perquè la Angélique i el Míguel poguessin passar sense patir massa.

Angélique i Míguel sortint dels passos de V (A0)

Fotos al cim

Tots tres satisfets i feliços al cim
Baixada:

Caminant (fites) en direcció al Gorro Frigi fins arribar en un momentet al camí de Gorros.

És molt gratificant compartir aquests moments amb la gent que t'estimes i veure la cara de satisfacció i felicitat que varen posar al cim conquerit.

Fins la propera.

Quimet

1 comentari:

  1. Felicitas a tot tres per la via i a la Roselyne per la paciència d'estar aguantant els "capritxets dels nens"... M'en alegro que us hagi agradat la via... i no et fagi recansa, pila an el meu blog, ein?
    Salut companys i una abraçada a tor quatre.

    ResponElimina