ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

dissabte, 17 de setembre del 2011

17/09/2011 El timbaler del Bruc. Via Francesc Sardans Fàbregas

Ressenya dels germans Masó
L1: Guillem Arias
L2: Joaquim Llòria
L3: Guillem Arias
L4: Joaquim Llòria

En Joan, ens proposa aquesta via dels germans Masó que encara està calenteta (Juliol de 2011)
Hem quedat en Joan, en Guillem i jo. Possiblement, vindrà en Joan Baraldes.

En Guillem i en Joan, em passen a recollir a Sant Boi a les 08:30 i anem a esmorzar a Collbató.
Quan arribem, en Joan Baraldes ja hi és. Aquest matí fa fresqueta però a la paret hi passarem calor.

Fem dues cordades, una formada per els dos Joans i l'altre per en Guillem i jo.

Com que els Joans estan fortets, començaran ells i nosaltres els seguirem.

Per arribar, deixarem el cotxe a l'aparcament del Vermell i seguirem el camí
recte amunt fins trobar un trencall a l'esquerre amb marques blaves fins que, ens desviarem a la dreta per arribar a peu de via.

L1 II, V, IV+, III, 1 pitó, 5 parabolts (8mm), 25m.
El començament de la via està marcada "6Q"
Comença en Guillem seguint els passos d'en Joan. Comença amb una petita plataforma de terra molt emprenyadora, tot es va avall.
Continua amb placa molt fineta però amb roca una mica discreta. R1 molt còmode però amb
parabolts de 8mm!




Marca a l'inici de la via



Joan Baraldés al primer llarg
En Joan P. i en Guillem mirant-se el L1
Jo assegurant a en Guillem al L1
Guillem arribant a la R1
Jo al L1

L2 III, IV, V+, IV+, III, 4 parabolts (8mm), 15m.
Començo sortint de la reunió per la dreta amb plataformeta de terra emprenyadora. Continua bastant vertical però amb canto, obligant a fer algun pas una mica atlètic.
R2 molt còmode però amb parabolts de 8mm!
Jo començant el L2
En Guillem assegurant-me a la R1
En Guillem arribant a la R2
L3 IV+, V+, A1e, III+, II, IV, dos pitons junts (flor),2 pitons, 6 parabolts (8mm), 1 pont de roca, 35m.
Ara li torna a tocar al Guillem. Per variar, ens tenim de barallar amb un altre plataformeta de terra.
Es puja per una fissura que cada vegada es posa més vertical obligant-nos a treure els estreps.
Després s'ajeu fins arribar a la R3 molt còmode però amb parabolts de 8mm!

En Joan P. al L3
En Guillem al L3
Jo a la R2 assegurant a en Guillem

Jo arribant a la R3
En Guillem assegurant-me a la R3

 L4 V-, IV, neta (hi ha 1 pitó però masa a la dreta)
Em toca a mi. La tirada comença molt vertical però amb bones preses de mans (patates). Lo millor per sortir de la reunió, és posant el peu esquerre
en una petita lleixa vermella. Després s'ajeu. Vaig veure una baga bastant a la dreta que suposo que seria el pitó.
Jo vaig continuar recte amunt sense posar res.
Tots satisfets al cim
Una de les millors coses de l'escalada: treure's els peus de gat!
Descens:
Es baixa caminant cap a l'oest flanquejant per on es pugui anant a buscar la canal
que toca al gerro. Baixant, trobarem marques blaves que ens ajudaran a
trobar el camí que hem fet de pujada.

Fins un altre

Quimet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada