ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

dissabte, 8 de maig del 2010

08/05/2010 Magdalena Superior, via Super Frio / The Puretas Climb

L1: Joan Marc
L2: Joaquim Llòria
L3: Guillem Arias
L4: Joan Marc

Hola Penya, no sé  si ho sabeu però tenim al Joan Prunera esconyat. Està fet un cromo.
Va patir un accident amb la moto. Un cotxe li va passar per sobre però ha tingut molta sort ja que "només" té la clavícula dreta trencada, cremades de 2º grau a l'esquena i contusions varies repartides per tot el cos.

Ànims Joan!

Aquesta vegada he quedat amb en Joan Marc i en Guillem Arias. En Joan Marc passa a recollir-me per Sant Boi a les 8:30. Anem a esmorzar i trobar-nos amb en Guillem al Bar Muntanya a Collbató. No tenim cap pla definit ja que el temps no acompanya gens ni mica.
Fem l'esmorzar de rigor i pugem al monestir.

Decidim anar a Gorros ja que està tot mullat i tapat. Si a Gorros trobem que la cosa està igual, doncs ens baixem i ja està.

Arribem al Pla de les Taràntules i es veu tot molt mullat però el temps està millor. Així que decidim fer quelcom fàcil i en Guillem ens proposa la via Super Frio a la Magdalena Superior. Jo no la he fet. Ja m'està bé.

Arribem a peu de via. La canal està plena de fang i el primer tram de la primera tirada mullat però la resta sembla que està sec.

L1
Comença en Joan Marc renegant perquè els peus de gat estan amb fang i a més la paret està mullada. Al cap d'una estona, comença a donar-nos el sol. La dificultat es baixa III+.
En Joan Marc començant la primera tirada

L2
Em toca aquest llarg. Comença tombat i després es posa més vertical però amb un canto brutal (IV).
En Joan Marc i en Guillem començant la segona tirada

L3
Comença en Guillem. La dificultat està just a la sortida de la reunió però amb molt bona presa (IV).
Jo mateix començant la tercera tirada

L4
Surt en Joan Marc. Primer sucant els peus amb una mica de fang per fer la cosa una mica més interessant i després amb un  flanqueig de III per acabar amb un pas de IV.
En Joan Marc a la quarta tirada

En Joan Marc assegurant-nos a la R4

En Guillem arribant a la R4

No ha sigut gran cosa per lo que a la dificultat es refereix però almenys hem fet la via i jo no hauria donat un duru per el temps que feia.

Fem un ràpel i baixem al monestir.

Per dinar vam anar a menjar al bar dels nostres amics El Rincón uns ous amb bacó i pollastre amb patates amb les corresponents cerveses.

Mirant-me les ressenyes que he trobat per internet, he vist que, realment vàrem fer una barreja entre les vies Super Frio i The Puretas Climb com podreu veure a la ressenya que he dibuixat.

Fins la propera!

Quimet

1. Hola, caram no sabia lo del Joan, espero que es millore aviat, y si veu entrar per la Superfrio de Manolo Muñoz Garcia pero pasasteis a la TPC, o The Puretas Climb abierta por mi y vicens.

2. Hola Jordi,

Doncs si, espero que es millori aviat ja que, segurament, no ha de ser gens agradable.

Respecte a la The Puretas Climb, com podràs veure, ja ho he modificat.

Salutacions

Quimet

3. A mi no m'ha quedat gens clar a on comença el peu de via. podeu fer-men cinc cèntims. gràcies.

4. Hola Josep Maria,

Situats en la estació superior del Funicular de Sant Joan (El Pla de les Taràntules), agafem el camí dels Gorros.

Una mica abans d'arribar a la Magdalena Inferior, surt un camí per la nostra esquerra. És el camí que porta a les escales de Jacob.

Arribats a dalt de les escales, continuem pujant el camí fins que el camí torna a baixar i a la dreta continua un altre que puja. En aquest encreuament, seguim pujant per la dreta.

Just uns metres abans del final, al peu de la Normal de la Magdalena Superior, hem de baixar per una canal una mica dreta que trobarem a la nostre esquerra.

A mitja canal veuràs les vies.