ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

diumenge, 28 de novembre del 2010

28/11/2010 Serrat d'en Muntaner, Via Petit Guifré

Ressenya gentilesa d'en Joan Prunera

L1: Joan Prunera
L2: Joaquim Llòria
L3:Joan Prunera

Quedem aquest diumenge en Joan, en Joan Marc i jo per fer una matinal ja que, aquesta tarda volem anar a votar.
Escollim la via Petit Guifré ja que, encara que és curta, per les ressenyes que hem vist, sembla que serà dureta.

En Joan em diu que si em puc fer la primera tirada. Li dic que d'acord però quan estem a peu de via i em miro la primera tirada, m'agafen cagaleres, es veu mooolt tiesa i fina de collons i els parabolts estan lluny.

En Joan em diu que d'acord, que ho intentarà ell i, si no s'ho veu, doncs ja veurem.

L1 V, V+, 4 parabolts, 15m.

Comença en Joan, fa una rasca important. Va pujant per regletilles i foradets fent algun repòs als parabolts fins arribar a la R1.
Pugem en Joan Marc i jo. No ens toca el sol, quin fred que fa i que fina i tiesa que és la tirada!
Una vegada arribats a l'alçada del coll entre la paret i l'Agulla del Frare de Baix fa un vent glaçat que ens deixa a gust.
En Joan a la R1


  En Joan Marc començant el L1

 En Joan Marc arribant a la R1
L2 V+, A1e, V, 9 parabolts, 20m.

Començo la tirada i, amb el vent que fa, per no perdre més temps, començo directament fent A1 a la sortida de la reunió continuant després en V lliure. En Joan i en Joan Marc s'estan quedant tiesos. Pugen putejats per el fred i a en Joan Marc li salta una presa de peu i te un petit ensurt sense conseqüències.
Sort que ara a la reunió ens toca el solet i ens refem una mica.

L3 III, IV+, 4 parabolts, 20m.

Comença en Joan, el tram és fàcil però amb la roca discreta. En comptes de sortir per el diedre-canal, com que a l'esperó del diedre hi han uns parablots, doncs continua per l'esmentat esperó amb uns passos macos.
En Joan pujant a l'esperó


 Tots tres al cim
Descens:

Ràpel de uns 50m. fins a peu de via.
En Joan fent el ràpel


Anem a fer la cervesa acompanyada d'uns callos al bar Muntanya, que per cert estaven de p.m.

Bé, ara cap a casa que tenim de votar.

Fins un altre.

Quimet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada