ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

diumenge, 31 de gener del 2010

31/01/2010 Serrat de la Codolosa Vies Full Equip i Alimera

Diumenge dia 31/01/10 en Joan em passa a buscar per Sant Boi a les 8:30.

Hem quedat amb en Juan Carlos i en Fernando al bar Collbató a Collbató.

Al entrar al bar, ens trobem a en Joan Marc, Guillem Arias i amics.
Per no perdre les bones costums, ens cruspim uns entrepans de reglament mentre petem la xerrada tots plegats.
Els del grup d'en Joan Marc i en Guillem, comenten que volen fer la via Somni de Tardor als Graus.



Full Equip


Ressenya extreta de escalatroncs.wordpress.com
 
L1 Joaquim Llòria
L2 ---

Preparant-nos abans de començar
L1

Com que anem dos cordades, decidim que comenci la cordada de Joan Carlos - Fernando i nosaltres continuarem després.
Comença Joan Carlos. Va pujant la primera tirada.
Jo ja estic preparat per començar el primer llarg en quan en Fernando comenci a tirar amunt.

Quan en Joan Carlos ha passat la meitat de la primera tirada, toca una llastra que cau cap avall. Al sentir a en Joan Carlos i el soroll ¡BOOM! ¡CRAC! ¡BARRABUUM! que va fer al caure la llastra, o més ben dit, ¡LLASTRA! (ho poso més gran, amb majúscules negreta i exclamacions perquè era molt gran), en Fernando, en Joan i jo, sortim tots tres "cagant llets" per a on podem però, com que jo estava encordat i en Joan ja em tenia pillat al reverso, ens fotem una llet de les de pel·lícula. El pitjor va ser que la llastra (o un gran tros) li va caure just al costat d'en Joan. Li va anar per pèls. En Joan es va quedar blanc del susto i una mica tocat dels nervis.
Revisem les cordes i, per sort, sembla que estan bé.

Joan Carlos fent la primera tirada

Després de l'incident. Encara ens tremolaven les cames.

Quan em toca, faig la primera tirada. Fa una mica de fred però es pot aguantar.
Arribo a la reunió. Comença a pujar en Joan. Veig que no puja com de costum. El susto li ha deixat una mica tocat i el fred també li posa les coses mes complicades.
Arriba a la reunió dient-me, tal i com suposava, lo tocat que està per el susto i el fred.
Jo mateix muntant la R1 ( no sé de quins nassos m'estava rient)

Joan preparant-se per començar la primera tirada

L2

En Fernando comença el segon llarg i no l'hi surt bé. Va provant una mica per aquí, una mica per allà, s'ho mira, descansa, ens mirem en Joan i jo i comentem de baixar i anar a fer l'Alimera.

Dit i fet, els diem a en Juan Carlos i en Fernando la nostra intenció. Rappelem i anem a l'Alimera.

Arribem a baix, pleguem les cordes i anant cap a l'Alimera, veiem que en Fernando encara està al mateix lloc.

Ja tornarem un altre dia a fer-la.


Alimera

 Ressenya extreta de escalatroncs.wordpress.com
 
L1 Joaquim Llòria
L2 Joan Prunera
L3 ---

Aquesta via ja l'havíem fet fa bastant de temps.

L1

Vaig fent la tirada sense gaires complicacions fins arribar a la reunió.
Després puja en Joan sense problemes, bastant millor que abans.
 
Joan assegurant-me en la primera tirada
L2

Comença en Joan bastant bé i va fent fins arribar a la reunió.
Continuo jo anant fent. Ja no m'enrecordava de lo maca que era la tirada.
Mentre estava fent aquesta tirada, sentim a Juan Carlos i Fernando que, passant a peu de via, ens diuen que ens veurem al "merendero".
 Joan fent la segona tirada

 Jo arribant a la R2
L3

Com que aquesta última tirada ja l'hem fet, la roca és molt discreta encara que sense dificultat, el deixem aquí i baixem en rappel
Bé, ja hem tingut massa emocions per avui.
Tornem a casa a menjar.

Fins la propera!
Quimet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada