ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

dissabte, 23 d’octubre del 2010

23/10/2010 Nombrament de Cavaller del Cavall Bernat.

 Soc el Cavaller 1051

Després de 30 anys escalant, amb algunes temporades sense fer activitat, el dia 14/06/2008, vaig pujar per primera vegada al Cavall Bernat.

Va ser per la via normal i vaig pujar amb en Joan Prunera. Tot i que era en el mes de Juny, va fer un dia bastant lleig, amb boira, vent i fred.
L1: Joaquim Llòria
L2: Joan Prunera
L3: Joaquim Llòria

No obstant, va ser un dia inoblidable ja que, per a mi, el Cavall Bernat ha sigut una fita que, per diversos motius, no havia arribat a conquerir.

El passat dia 23/10/2010, en van anomenar  Cavaller del Cavall Bernat i vaig passar una estona inoblidable amb tota la gent que em va acompanyar en aquesta celebració, familiars i amics.

Tot content amb la meva dona Roselyne

 Nombrament

Fes el Cavall per molts anys!
i altres pedres de retruc.
Però endut pels teus afanys,
Procura de no fer el Ruc!

 Ja soc Cavaller!


 El meu company d'alegries

 Una mica enfeinat amb la coca i el vi


La meva filla Diana va fer un amic

Fent l'aperitiu amb molt bona companyia
 
Salutacions

Quimet

2 comentaris:

  1. Enhorabona ara a tornar-hi per la Punsola, recordas a la familia.

    ResponElimina
  2. Hola Joan,

    La Punsola espero que algun dia caurà.

    Ja he donat els records a la família de la teva part.

    Salutacions

    Quimet

    ResponElimina