ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

dissabte, 20 de març del 2010

20/03/2010 La trumfa, via Trinxats i La Bimba, via Zeta

La trumfa, via Trinxats

Ressenya gentilesa de Joan Prunera

L1: Joan Prunera
L2: Joaquim Llòria

En Joan passa a recollir-me per Sant Boi a les 8:30. Aquesta vegada, també ens acompanya en Balbino.

Esmorzem al refugi de Santa Cecilia i una vegada ens hem cruspit uns entrepans de reglament, anem a deixar el cotxe al pàrquing del monestir.

Comencem a pujar Les Escales dels Pobres i una vegada arribem a dalt del pas dels Francesos, ens parem un moment. Renoi quina calor, ens quedem amb màniga curta i continuem.

Una vegada pujades Les Escales dels Pobres (o com diu en Balbino, "Les Escales dels Guiris"), anem cap a el refugi de Sant Benet i d'aquí a la Trumfa.

L1

Comença en Joan. Primer per placa fineta fins arribar a una repisa amb terra. A partir d'aquest punt, la paret es posa molt vertical, amb preses petites, però la roca és molt bona.
La gran dificultat es troba quant s'arriba a sota del sostre. En aquest punt, la paret és molt vertical amb presa petita i si mires avall, un pati que impressiona. En Joan fa uns passos de decisió i arriba a la reunió.
Segueixo jo i em segueix en Balbino. A la ressenya, aquesta tirada la marquen de IV IV+ (grau de Sant Benet) i, de IV+ res de res, això és un V o V-.
Em quedo una mica preocupat ja que, la propera tirada em toca a mi i marquen un tram de V. Si això ho marquen de IV+ com será el V que m'espera més amunt?

En Joan a la primera tirada


Jo a la primera tirada

 En Balbino arribant a la R1

 
L2

Començo jo amb un primer tram senzillet de IV III+ fins que la paret es posa vertical. Aquí comença el V. Es un tram molt xulo i em sembla una mica més senzill que el IV+ de la primera tirada (apreciacions?).

Surten en Joan i en Balbino pujant molt bé i gaudint de la tirada.
En Joan i en Balbino a la R1


La Bimba, via Zeta

Per completar una mica el dia, anem a la Bimba a fer la via d'esportiva Zeta que, segons la ressenya és de 4b (grau de Sant Benet). Jo li posaria 5b com a mínim.

Com que aquest lloc està a petar de gent, pleguem i anem al refugi de Santa Cecilia a menjar un l'entrepà i la cervesa.

Fins la propera!

Quimet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada