ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

diumenge, 24 de gener del 2010

24/01/2010 Totxos CAM Nou Barris - Via Somni de Tardor



L1 Joan Prunera
L2 Joaquim Llòria
L3 Joan Prunera


Les prediccions per al cap de setmana no són bones. Diumenge està previst que plogui sobretot a la tarda.
Per tant, quedem en Joan, Juan Carlos amb uns amics (Pere i Quima) al bar Anna en el Bruc a les 10:00. Joan passa a buscar-me sobre les 9:10. El dia es veu una mica chungo. En fi, ja veurem què fem.

Aquesta vegada, complim bé amb la "penitència" i esmorzem bé mentres fem les presentacions ja que en Joan i jo no coneixem a en Pere i la Quima. Entre mos i mos, xerradetes i rialletes. En Pere i la Quima semblen força simpàtics.

Al final decidim anar a Collbató als Totxos CAM Nou Barris. Jo no he anat mai i no tenia ni idea d'on eren. L'aproximació és bastant curta i caminant entrem en calor.

En Joan i jo, farem la via Somni de Tardor i en Juan Carlos, Pere i Quima farán la Somni de Primavera.

L1
Comença en Joan, primer per una placa senzilla pujant en diagonal ascendent cap a l'esquerra fins arribar a una petita canal en la que deixem les motxilles. Ja les recollirem quan baixem rappelant.

Per a sortir de la canal, es té de pujar per un mur molt vertical que impressiona bastant. En la ressenya el marca de V+ la roca és formidable amb forats molt macos. Jo diria que no passa de V baixant després la dificultat. Aquesta tirada la he gaudit moltíssim.


Joan fent el primer llarg després del mur

L2
Aquesta tirada em toca a mi.
És una tirada bastant senzilla de IV i III amb un parell de petits ressalts sense cap dificultat.
En arribar a la R2, veig a Juan Carlos que ja té muntada la reunió i, com que una mica més amunt veig una bona sabina, munto la reunió en ella.
Puja en Joan i fem el canvi de reunió caminant a peu pla.

L3
 Ara l'hi toca a en Joan, comença amb V V+ amb roca discreta amb alguns passos de V+/A0 fins arribar a un desplom amb un parabolt a la cornisa superior. En aquest punt, ho intenta en lliure però les preses de mà no són bones i es peta de braços. Al final, col·loca un estrep i aconsegueix superar-lo posant-se de primers.

En xapar en el següent parabolt, em deixa col·locada una baga llarga que després em salvaria el pas.
A partir d'aquest punt, la roca millora considerablement fins a arribar a una altra petit desplom just abans d'arribar a la R3. Amb lo petat que està, fa un A0 i entra en la R3.

Ondia tu, que ara em toca a mi!.

Aquest llarg és molt dificil y amb la roca discreta. Sort de la baga llarga que m'ha deixat posada al primer desplom. Com diu en Joan, en aquest llarg, he flipat en colors!.


Joan fent el tercer llarg


Jo fent el tercer llarg


Bé, una vegada a dalt, ens refem una mica i gaudim veient als compis pujant l'ultima tirada de la via Somni de Primavera i faig alguna foto.

Fotos dels compis a la Somni de Primavera:


Pere i Quima

 
Juan Carlos

 
Pere

Muntem els dos rappels sense oblidar de recollir les motxilles que hem deixat en la primera tirada.

Joan baixant el primer rappel

Ara toca fer el vermut a Collbató petant la xerradeta amb birra inclosa.
Ho hem passat be tots plegats. Ens trobarem un altre vegada per fer el que ens agrada: gaudir d'una bona companyia i trepar.

A reveure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada