ms1

Actualment, tinc el blog sense actualitzar.
Si voleu seguir les meves aventuretes, ho podeu fer al blog d'en Joan:
elcoleccionistadevies.blogspot.com.es

dijous, 12 de novembre del 2009

08/11/2009 Miranda del Prìncep - Blava d'entrada + Dori

Bé, com que el fisio ja m'ha aconsellat anar a escalar per veure com em respon la cama, hem quedat per anar a fer alguna cosa que no sigui gaire complicada. Així que quedem per fer la Dori començant per la Blava d'Entrada a la Miranda del Príncep.

En Joan passa a recollir-me a les 8:00. Tenim de recollir a Juan Carlos a Molins de Rei.
Com feia temps que no sortíem, comencem a parlar de les nostres coses, les activitats que ha fet en Joan, que si la recuperació ha sigut més curta de l'esperat, que si el Diumenge passat vaig caminar una mica, que si les sortides amb en Juan Carlos, Juan..? Caaarlooos..?,
JUAN CARLOS!! Ondia!! si estem a MARTORELL i tenim de recollir a Juan Carlos a Molins de Rei!! Jua Jua Jua.
No passa res, com anem bé de temps, mitga volta i cap a Molins a per en Juan Carlos Jua Jua Jua.

Per esmorzar, parem al bar ANNA del Bruc i ens trobem amb el Lluis Nadal i companyia.

Deixem el cotxe a Can Massana i fem l'aproximació a la Miranda del Príncep per Coll de Port i la Canal de les Grutes.


Ressenya copiada del blog d'en Joan


L1 Joaquim Llòria
L2 Juan Carlos
L3 Joan Prunera
L4 Joaquim Llòria
L5 Juan Carlos
L6 Joan Prunera

L1

Començo la primera tirada que és bastant senzilleta. Es III al principi i IV al final. Les altres vegades que l'havia fet, no havien tantes assegurances però, el pitjor no es això, si no les pintades d'esprai blau a la paret que han fet alguns disbauxats, nyapaires, desgraciats, barroers.

Joan i Juan Carlos a la primera tirada


L2

Al Juan Carlos l'hi toca fer aquesta tirada que també es bastant senzilleta, al principi IV i després III i II fins arribar a la reunió.

Juan Carlos començant la segona tirada

Jo mateix començant la segona tirada

Joan en la segona tirada

L3

En Joan fa aquesta tirada que és la que més m'agrada fent els ressalts de les baumetes amb alguns passets de IV+ que la fan més interessant.

Joan a la tercera tirada


L4

Em torna a tocar a mi. Aquesta tirada té la sortida de la reunió de IV+ i, després s'arrampa sent de III fins arribar a la reunió.
El vent insistent, ens va acompanyar en tota la via començant a intensificar-se en aquesta tirada. La reunió segueix com sempre, els parabolts i spits massa separats. Fan falta dos bagues llargues.

Jo mateix començant la quarta tirada

L5

Aquesta tirada la fa Juan Carlos. Els passos més difícils són per sortir de la reunió. Després s'arrampa de seguida sent de III.

En aquesta tirada, el vent ja era fort amb ratxes bastant fortes donant-nos algun susto però sense cap conseqüència.

L6

En Joan fa la última tirada amb una sortida de IV que de seguida s'arrampa i queda de III.

Baixem i, borejant el Bitllot, arribem al camí del refugi al coll de port i des de aquí a Can Massana.

Per dinar, ens cruspim un entrepà de truita amb birricola al refugi de Santa Cecilia.

¡¡La cama m'ha respost molt bé i no m'ha fet gens de mal!!

PARETS, TREMOLEU QUE JA TORNO A PER MÉS GUERRA.


Fins la propera

Piulada d'en Joan
Piulada d'en Juan Carlos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada